14 Juni - Down Under Rit 2
Er wordt momenteel goed weer voorspeld. Dit is een score 9 rit, dat wordt
extra genieten dus.
Vertrek: 9u00 bij tankstation de Maggen
Nieuws: 7 Juni - Bastogne Rit 2
We waren met 9 personen vandaag: Ferre, Geert, Peter, Leo, Francois, Kris, Lydia, Jean en Roger.
We bleven in Belgie vandaag en dat merk je regelmatig aan je hard werkende vering.
Kris zei: Mooie wegen echter slechte asfalt en dat is helemaal waar.
Het was gezellig, fijn gebuurt en gelachen op de verschillende terrasjes.
Nieuws: 31 Mei - Ourtal Rit 1
Het was goed motor weer, zo rond de 20 graden en het bleef droog.
We waren met 7 vandaag: Leo, Kris, Lydia, Roger, Jean, Geert en zoon Ferre.
Het was een bijzonder mooie rit. Goede, vaak kronkelende wegen, mooie landschappen. Het was de hele dag genieten.
Peter was er opnieuw bij en dat is fijn. Hopelijk heeft hij zich goed geamuseerd.
Nieuws: 25 Mei - Kris Kras Voerstreek Rit 2
Er kwamen 3 rijders opdagen: Peter, die voor de 1e keer met De Vrolijke Vrienden meereed, Leo en Francois.
Ze hadden heel wat pech met onverwachte weg omleidingen.
Helaas hebben ze niet veel foto's genomen en dat is spijtig.
Nieuws: 24 Mei -Luxemburg Rit 4
We waren met zes rijders: Leo, Geert, Jean, Roy, Lydia en Roger
Het was een zeer mooie rit met grotendeels goede wegen, vele bochten en schone panorama's.
Het was wel erg warm, we zijn dat niet meer gewoon.
Geert vertrok iets vroeger bij de laatste stop want hij moest op tijd thuis zijn (hij ging met de dochter naar K3)
Nieuws: 10 Mei - Smalle Wegen Rit 1
De rit was eigelijk wel top. De wegen waren, op een paar kleine plaatsen na, zeer goed en er waren mooie golvende bochten.
Het tempo was daardoor ook zeer vlot. Er was weer plaats voor een ijsje.
Er waren slechts 3 rijders vandaag: Jean, Geert en Kris
Dit verslag is gemaakt door Kris waarvoor dank.
Nieuws: 19 April- Dinant Rit 5
We waren met 6 rijders vandaag: Leo, Geert, Francois, Jean, Lydia en Roger
De rit speelde zich af in de buurt en langs de Maas. In Givet bij het 2e terrasje begonnen we aan de terugweg.
Dit vaak langs kleine (kapotte) kronkelwegen en de vele boerderijen met de nodige aroma's.
De zon, weliswaar vaak achter de wolken, was de hele dag aanwezig. We hebben het droog gehouden.
Het was weer een fijne rit.
Nieuws: 12 April - East West Ardennes Best Rit
We zouden 13 tot 14 graden krijgen. Dat viel flink tegen. Het was heel lang koud vandaag. Gelukkig bleef het droog.
Waren er bij: Kris, Geert, Lydia, Jean en Roger
De wegen daar zijn verschrikkelijk slecht, nog veel werk te doen daar.
Het was weer een fijne dag, we hebben ons goed geamuseerd.